Najpopularniejsze formy reklamy zewnętrznej
Reklama zewnętrzna daje bardzo wiele korzyści. Chodzi przede wszystkim o szeroki, wręcz masowy zasięg, możliwość dopasowania treści przekazu do wybranej okazji, niezwykłą innowacyjność i odporność na czynniki zewnętrzne oraz uniwersalność, dzięki której taka reklama może być wykorzystywana w wielu miejscach. Jakie są najpopularniejsze formy reklamy zewnętrznej? Temat ten omawiamy w naszym artykule.
Nośniki reklamy zewnętrznej – najpopularniejsze formy
Istnieje wiele różnych form reklamy zewnętrznej, a najbardziej popularne to m.in.:
- banery i flagi, czyli trwałe, a do tego bardzo korzystne cenowo elementy, po które mogą sięgnąć nawet początkujące biznesy,
- potykacze, które są wykorzystywane np. przed budynkami albo w ich wnętrzu, stanowią ciekawy element, który mimowolnie przykuwa uwagę,
- szyldy i tablice wolnostojące, które mogą występować w wersji prostej i wersji zaawansowanej, są dostępne w różnych kształtach,
- pylony i totemy reklamowo-informacyjne, czyli efektywna opcja przybierająca różne formy i kształty,
- litery przestrzenne z pleksiglasu, czyli nowoczesna forma reklamy, tworzona z użyciem diod LED, a co za tym idzie podświetlana i bardzo ciekawa.
Kasetony – dlaczego warto?
Ciekawą formą reklamy zewnętrznej są także kasetony, które mogą przybierać różne formy.
Wyróżniamy m.in.:
- kasetony z ramą aluminiową z licem z pleksiglasu, czyli elementy, które można wykorzystać w każdych warunkach pogodowych,
- kasetony z dibondu, które wyróżniają się niezwykłą estetyką, przykuwają uwagę, a do tego sprawdzają się zarówno na elewacjach, jak i we wnętrzach budynków,
- kasetony wykonane w technologii napinanego lica, które występują nawet w dużych rozmiarach, są odporne na warunki atmosferyczne i stanowią piękną świetlną atrakcję.